کد خبر: ۷۸۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۲۲۰
رئیس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد با کنار رفتنش مشکلی ندارد.
امینی بدون مقاومت، فدراسیون قایقرانی را رها می کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، با توجه به ابلاغ قانون جدید منع به کارگیری بازنشسته ها که دیگر ارائه گواهی ایثارگری هم نمی تواند باعث ادامه کار روسای فدراسیون ها شود، احتمالا طی روزهای آینده تغییرات گسترده ای در ورزش کشور شاهد خواهیم بود.

یکی از روسای فدراسیون هایی که گفته می شود باید با اجرای این قانون پست خود را ترک کند، غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی است.

در حالی که برخی از مدیران قوانین جهانی را مانع از اجرای این قانون می دانند، امینی خیلی راحت کنار رفتنش را قبول کرده و منتظر اعلام نام سرپرست جدید فدراسیون است.

غلامرضا امینی که دوره ۴ ساله مدیریتش به پایان رسیده و منتظر برگزاری انتخابات جدید بود، حالا دیگر کار خود را در قایقرانی تمام شده، می بیند. امینی اعلام کرده بدون مقاومت فدراسیون را رها می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: