کد خبر: ۷۸۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۲۹۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس سخت‌ترین حریف آسیایی خود را شکست داد و قهرمانی‌اش در آسیا دور از دسترس نیست.
قهرمانی پرسپولیس در آسیا دور از دسترس نیستبه گزارش خبرداغ ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس سخت‌ترین حریف آسیایی خود را شکست داد و قهرمانی‌اش در آسیا دور از دسترس نیست.

 

درباره بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیااظهارداشت: بازی با الدحیل رویایی بود و همه چیز آنطور پیشرفت که انتظار داشتیم و پرسپولیس در این دیدار حماسه‌سازی کرد.

 

وی افزود: به نظرم پرسپولیس سخت‌ترین تیم قطری و آسیا را حذف کرد و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی راه یافت. با تماشای بازی پرسپولیس به اینکه طرفدار سرخپوشان هستم افتخار کردم و همیشه یک پرسپولیسی می‌مانم. تیم‌هایی که به مراحل بالا رسیدند از نقاط قوت بالایی برخوردارند و نباید السد را دست کم بگیریم. دروازه‌بان السد ضعیف است اما این تیم بازیکنان خطرناکی در خط حمله و هافبک دارد که نباید از آنها غافل شویم.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس با همان انگیزه بازی با الدحیل به مصاف السد برود و به فینال برسد قهرمانی سرخپوشان دور از دسترس نیست.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: