کد خبر: ۷۸۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۲۷۹
پرسپولیس بعد از صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، باید روز دهم مهرماه در قطر به مصاف السد برود.
تاریـخ دربـی تغیـیـر می‌کنـد؟به گزارش خبرداغ، پرسپولیس بعد از صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، باید روز دهم مهرماه در قطر به مصاف السد برود. این دیدار مهم در شرایطی برگزار می‌شود که ۵ روز قبل از این، یعنی روز پنجم مهرماه پرسپولیس در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باید در تهران به مصاف استقلال برود. در واقع در فاصله ۵ روز، این تیم باید هم در دربی به میدان برود هم در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا. همین مسئله باعث شده تا مسئولان پرسپولیس از الان خواستار تغییر تاریخ دربی باشند اما سعید فتاحی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که زمان برگزاری دربی تغییر نخواهد کرد.

 

فتاحی در این باره گفت: «از قبل برنامه‌ها را پیش‌بینی کرده بودیم و دربی پایتخت در همان تاریخ 5 مهر خواهد بود.» مسئولین برگزاری رقابت‌ها عنوان کرده‌اند که با توجه به تقویم فشرده بازی‌ها تغییر تاریخ دربی امکان‌پذیر نیست اما یک دلیل مهمتر برای برگزاری دربی در تاریخ 5 مهرماه وجود دارد و آن هم داستان سوپرجام است.

 

طبق شنیده‌ها مسئولان استقلال مخالف تغییر تاریخ دربی هستند و در صورتی که سازمان لیگ با درخواست پرسپولیس موافقت کند مسلما این سوال مطرح می‌شود که چرا این سازمان به درخواست استقلال برای تغییر تاریخ سوپرجام پاسخ مثبت نداد و در نهایت منجر به باخت 3 - صفر این تیم شد. مسلما تغییر تاریخ دربی در این شرایط برای سازمان لیگ مقدور نخواهد بود و چنانچه این اتفاق رخ دهد با اعتراض شدید مسئولین و هواداران استقلال همراه خواهد بود.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: