کد خبر: ۷۸۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۵۳۹
دو بازیکن خارجی با نظر مستقیم سرمربی آلمانی به تیم فوتبال استقلال پیوستند اما نتوانستند باری از روی دوش این تیم بردارند.
پشیمانی شفر از خرید دو بازیکن استقلال!/ این دو ستاره حسابی شفر را ناامید کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  بعد از جدایی مامه بابا تیام و سرور جپاروف از تیم فوتبال استقلال، مارکوس نویمایر والحاجی گرو با نظر مستقیم وینفرد شفر به جمع آبی پوشان پیوستند تا بتوانند به تیم شان در راه صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند.

 

نویمایر از همان ابتدای حضورش آماده نشان نداد و ماحصل حضور او در لیگ قهرمانان آسیا تنها ۵۴ دقیقه در بازی رفت بود و در نهایت تعویض شد؛ او بازی برگشت را هم به دلیل مصدومیت از دست داد تا با کمترین تأثیرگذاری، کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا به پایان ببرد.

 

الحاجی گرو هم در بازی رفت مقابل السد آنقدر ضعیف بازی کرد که شفر ترجیح داد در بازی برگشت ۹۰ دقیقه او را روی نیمکت بنشاند و حتی یک دقیقه هم به این بازیکن بازی ندهد.

 

این دو بازیکن برای موفقیت استقلال در آسیا نتوانستند قدم مثبتی بردارند و حالا شفر باید در مورد دلیل حضور آنها در این تیم پاسخ بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: