کد خبر: ۷۸۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
تعداد بازدید: ۸۴۶
فال روزانه چهارشنبه 28 شهریور 1397
متولدین فروردین ماه : حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

متولدین اردیبهشت ماه :
شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.

 متولدین خرداد ماه : یک فرد آشنا یا یک همکار شاید امروز ازتان چیزی بخواهد که شما از انجام دادنش امتناع کنید. خوشبختانه شما قدرت استقامت و پایداری فوق العاده‌ای دارید و از خصلت لجبازی خود در این مشکل اخیر می‌توانید سود ببرید! پافشاری کردن بر روی عقیده خود خوب است، اما باید بدانید که چه وقت‌هایی باید با دیگران وارد مذاکره و گفتگو بشوید.


 متولدین تیر ماه:  حالا که شما می‌توانید اصلاً به هیچ چیزی فکر نکنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی کار درستی نیست، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید انرژی هایی که برای این موضوع صرف کرده‌اید را آزاد کنید. پنهان کردن رازها با پنهان کردن واقعیت از زمین تا آسمان متفاوت است.

 متولدین مرداد ماه: ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.


 متولدین شهریور ماه : در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.


 متولدین مهر ماه : ممکن است امروز احساس کنید که آن شخص همیشگی نیستید و دوست ندارید همان وظایف تکراری روزانه را – چه در خانه و چه در محل کار – انجام دهید. همان طور که تا الان بوده؛ شاید مشتاق باشید که به طور کلی رویکرد جدیدی در زندگی داشته باشید و اگر کسی چیزی بداند که شما ندانید، مشتاق هستید که شاگرد ممتاز آن کلاس باشید. یادتان باشد آموزش و تحصیل ضروری ترین جزء نیست اما می‌تواند یکی ا ز مهم ترین بخش‌های کار باشد.

 متولدین آبان ماه
:  اکنون که خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می‌ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می‌سازد. حتی اگر الان شما فردی تک رو هستید، اکنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یک رابطه دوستی جدید را شروع کرده‌اید یا انگیزه پیدا کرده‌اید که اینک رابطه جدیدی را شروع کنید فقط این اطمینان را کسب کنید که هیچ کدام از نیازهای شما بی‌اهمیت پنداشته نمی‌شود.

متولدین آذر ماه : مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می‌توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی‌های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.


متولدین دی ماه:  امروز کسی به شما نمی‌گوید که چه کاری باید انجام دهید و اگر کسی هم این کار را بکند احتمالاً شما به حرف‌هایش گوش نخواهید کرد! برنامه‌های شما بیش از اندازه سخت و غیر قابل انعطاف هستند تا جایی که چشمتان را به روی فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار دارند می‌بندند. فراموش نکنید انعطاف پذیر بودن به معنای ضعیف بودن نیست. بلکه معنی آن این است که بتوانید هر وقت که لازم شد فکر خود را تغییر دهید.



 متولدین بهمن ماه: شما امروز با خورشید کاملاً هماهنگ بوده و در اوایل روز خورشید تأثیرات عمیقی روی شما می‌گذارد. معمولاً شما وقتی می‌بینید روزهای تابستان تمام شده‌اند ناراحت می‌شوید، اما شما هم می‌توانید به اندازه دیگران شگفتگی‌های فصل جدید را احساس کنید. به خودتان اجازه ندهید افکار منفی به سراغتان بیایند. درعوض به امکاناتی که در کنار تلاش‌های بعدیتان برایتان فراهم می‌شود فکر کنید.

متولدین اسفند ماه :سماجت کردن برای انجام دادن چند کار مختلف با همدیگر و به یکباره می تواند واقعا امروز توانایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. امروز واقعا میل دارید که پریشانی و گیجی حواس خود را در خانه یا محل کار تحت کنترل داشته باشید. انا سعی کنید در بازگیری آن زیاد اغراق نکنید. ممکن است برای تان راحت نباشد اما بهتر است که تماس خود را با دیگران در طول روز حفظ کنید.

نمناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: