کد خبر: ۷۸۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۵۹۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این‌که صرفه جویی بدون کم فروشی در ارائه خدمت باید در دستور کار کادر درمانی قرار گیرد، گفت: یزد می‌تواند به قطب پزشکی منطقه تبدیل شود.
سفر وزیر بهداشت به یزد/ افتتاح طرح های بهداشتی و درمان
به گزارش خبرداغ ،  سیدحسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح همزمان 40 طرح آموزشی، بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این‌که فرهنگ والا یکی از مهمترین ویژگی‌های استان یزد است، اظهار کرد: فرهنگ مقدم از علم است و توسعه فرهنگی استان یزد مدیون بزرگان و نیاکان این دیار است.

وی افزود: بیمارستان شهید صدوقی یزد یکی از بهترین بیمارستان های آموزشی کشور است که با بیش از 500 تخت بیمارستانی و اساتید برجسته کشور در حال ارائه خدمت به اقشار مختلف استان و کشور است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه حضور خیرین را یکی از مهمترین ویژگی طرح های افتتاح شده دانست و گفت: با افتتاح بیمارستان صادقیان 117 تخت بیمارستانی به ظرفیت استان یزد اضافه شده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان این‌که فعالیت پزشکی و درمانی یکی از شاخص ترین اعمال صالح بشری است، تصریح کرد: یاری رساندن به نیازمندانی که اغلب فاقد سرپرست هم هستند افتخاری بزرگ برای جامعه پزشکی است.

این مقام مسئول افزود: خداوند پزشکان را در مسیری قرار داده که اگر درست به آن عمل کنند جزو صالح ترین انسان ها خواهند بود.

وی ایثار و فداکاری یکی از ویژگی‌های فعالیت جامعه پزشکی و درمانی است، گفت: شرایط کنونی کشور ارزش کار درمانی و بهداشتی را چند برابر کرده است.

وزیر بهداشت با بیان این‌که هیچ امری مهمتر از عمل کردن نیست، تأکید کرد: متأسفانه برخی افراد که خودشان بیشتر امر به معروف و نهی از منکر می کنند بیشتر مخالف گفته خود عمل می کنند.

هاشمی عمل کردن درست و برداشتن بار از دوش دولت و ملت را مهمترین نیاز عصر کنونی دانست و بیان کرد: متأسفانه در شرایط کنونی خیلی ها به دنبال خالی کردن دل مردم هستند و این یکی دیگر از چالش های جدی کشور در راستای افزایش امید به زندگی است.

این مسئول با بیان این‌که تلاش برای افزایش امیدواری به آینده کشور را مهمترین مسئولیت تمام افراد جامعه است، گفت: امیدوارم جامعه پزشکی مثل همیشه جزو دسته اقشاری باشند که به معروف عمل می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که افزایش توقعات یکی از چالش های جدی کشور است، اظهار کرد: توقعات باید متناسب با واقعیتها و درامدها باشند.

وزیر بهداشت با اشاره به نقش جامعه پزشکی در متعادل سازی توقعات متناسب با درآمدها، افزود: صرفه جویی بدون کم فروشی در ارائه خدمات باید در دستور کار جدی کادر درمانی و پزشکی استان و کشور قرار گیرد.

قاضی زاده هاشمی در پایان با اشاره به ظرفیت های استان یزد، گفت: اگر از یزد حمایت شود، حتما، می‌تواند به قطب پزشکی منطقه تبدیل شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: