کد خبر: ۷۸۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۵۲۵
«استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن کتابی منتشر کرده و در آن جزئیاتی کامل از روابط غیراخلاقی با دونالد ترامپ پرداخته و همچنین خاطره‌ای از گفت‌و‌گوی تلفنی هیلاری کلینتون با ترامپ در اوج مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۰۷ او با باراک اوباما روایت کرده است.
بازیگر فیلم‌های مستهجن درباره رابطه‌اش با ترامپ کتاب منتشر کرد

بازیگر فیلم‌های مستهجن که از چندی قبل وارد دعوایی حقوقی با رئیس‌جمهور آمریکا و وکیل سابق او شده است، کتاب خاطرات خود را منتشر کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن کتابی منتشر کرده و در آن جزئیاتی کامل از روابط غیراخلاقی با دونالد ترامپ پرداخته و همچنین خاطره‌ای از گفت‌و‌گوی تلفنی هیلاری کلینتون با ترامپ در اوج مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۰۷ او با باراک اوباما روایت کرده است.

روزنامه «گاردین» با اعلام رویت کتاب خاطرات «استورمی دنیلز» به جزئیاتی درباره روابط غیراخلاقی او با دونالد ترامپ پرداخته است.

کتاب او «افشای کامل» ( Full Disclosure) نام دارد و در آن دنیلز ابتدا به دوران سخت کودکی‌‌اش می‌پردازد.

وی در این کتاب از تجربه ناگوار تجاوز جنسی یک مرد میانسال به او در سن ۹ سالگی خبر داده است.

در این کتاب، روایتی کامل از نحوه کشیده شدن دنیلز به بازی در فیلم‌های مستهجن و تبدیل شدنش به ستاره این فیلم‌ها منتشر شده است.

او در کتاب از تجربه آشنایی و روابط غیراخلاقی با دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ جزئیات زیادی منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب، او درباره مبارزات مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ نوشت: «هرگز چنین نخواهد شد و او (ترامپ) رئیس‌جمهور نمی‌شود چرا که حتی خودش هم چنین چیزی را نمی‌خواهد».

وی سپس نگرانی‌هایش درباره پیروزی‌های ترامپ در رقابت‌های مقدماتی و در نهایت انتخابش به عنوان نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سال ۲۰۱۶ را روایت کرده است.

دلیل نگرانی دنیلز، تهدید علیه او برای افشا نکردن روابط غیر اخلاقی با ترامپ بود. او در کتابش از تهدیدش توسط یک مرد غول پیکر در سال ۲۰۱۱ خبر داد، مردی که در پارکینگ تهدید کرد، داستان مشترکش با ترامپ را جایی بازگو نکند.

در نهایت، «مایکل کوهن» وکیل شخصی ترامپ در اوج مبارزات انتخابات سال ۲۰۱۶ به دنیلز رجوع کرد و با قراردادی ۱۳۰ هزار دلاری به او حق السکوت داد.

وی در کتابش، جزئیات بسیار زننده‌ای از اولین رابطه غیراخلاقی او و ترامپ در سال ۲۰۰۶ منتشر کرده و خودش را به خاطر اینکه اجازه چنین کاری را داده، به شدت ملامت کرده است.

به گفته او، یک سال بعد از این رابطه او تا سال ۲۰۰۷ همچنان به تماس‌های تلفنی ترامپ جواب داد به این امید که ترامپ به قولش برای بردن او به برنامه معروف تلویزیونی‌اش عمل کند.

ترامپ در آن سال‌ها، یک برنامه پر بیننده به نام «کارآموز» یا «شاگرد» ( apprentice) داشت اما هیچ وقت دنیلز را به این برنامه نبرد.

وی در کتابش به این سوال هم جواب داده است: «چرا سال‌ها درباره رابطه‌اش با ترامپ سکوت کرده بود؟»

به گفته استورمی دنیلز، دلیل اصلی سکوتش نگرانی درباره امنیت خود و دختر خردسالش بوده است.

در بخشی از این کتاب، او اظهارنظری جالب درباره گفت‌و‌گوی تلفنی ترامپ با هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات انتخابات سال ۲۰۱۶ مطرح کرده است.

به گفته دنیلز، سال ۲۰۰۷ و زمانی که او و ترامپ در یکی از هتل‌ها مشغول دیدن برنامه‌ای تلویزیونی بودند، هیلاری کلینتون با ترامپ تماس گرفت.

به روایت او، کلینتون که در آن زمان در حال مبارزات انتخاباتی با باراک اوباما برای پیروزی برای تعیین نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۸ بود، با او درباره انتخابات صحبت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: