کد خبر: ۷۸۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۴۹۰
فرزاد حسنی مجری و گوینده درباره درگذشت پیشکسوت های دوبله بیان کرد که این‌ها استعدادهایی بودند که هیچ بدیلی ندارند.
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: فرزاد حسنی مجری و گوینده درباره درگذشت پیشکسوت های دوبله بیان کرد که این‌ها استعدادهایی بودند که هیچ بدیلی ندارند.


فرزاد حسنی درباره پیشکسوت‌های عرصه دوبله و گویندگی که در سال ۹۷ چند تن از آنان از دنیا رفتند، بیان کرد: من همیشه سوالی در ذهنم وجود داشته که بر بزرگان دوبله و گویندگان ما چه گذشته است و استعدادهای نابشان از کدام سرچشمه نشات گرفته که هیچ مانند و بدیلی ندارند.

وی اظهار کرد: کسانی که بعدها به حوزه دوبله وارد شدند از روی دست این بزرگان همچون هوشنگ لطیف‌پور، ایرج دوستدار، علی کسمایی و... مشق کردند و اینکه خود این بزرگان به چه کشف و شهودی رسیدند که پایه گذار هنر دوبله در کشور شدند یک راز مگوست.

این گوینده رادیو و تلویزیون درباره اینکه چگونه می‌توان یاد این افراد را زنده نگه داشت، عنوان کرد: من فکر می‌کنم سال‌هایی خاص درهای نعمت در حوزه دوبله بر ما باز شده و امثال آقای حسین عرفانی از این افراد بودند که ما توانستیم از نعمت وجودش بهره‌مند شویم.

وی درباره حمایت از پیشکسوت‌های دوبله نیز گفت: یکی از بهترین کارهایی که امور دوبلاژ سیما انجام می‌دهد این است که از همه این عزیزان بهره می‌گیرد و کمتر کسی را می‌شناسیم که با این واحد کار نکند و همین بهره‌گیری از حضور این افراد بهترین کار است.

حسنی در پایان تصریح کرد: اهمیت دادن به دوبلاژ به نوعی توجه و حمایت از صاحبان این حرفه است. همانطور که می‌دانید ما مقطعی در شبکه چهار بعضی از فیلم‌ها را با زیرنویس پخش می‌کردیم که دیگر تکرار نشد و همین که آثار ما با کیفیت بالا و افکت خوب دوبله می‌شود نشان دهنده ارزش و جایگاه دوبلاژ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: