کد خبر: ۷۸۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۳۰۷
یک عضو شورای پنجم اسلامی شهر بناب، به اتهام ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب دستگیر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: یک عضو شورای پنجم اسلامی شهر بناب، به اتهام ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب دستگیر شد.

ولایی رئیس شورای اسلامی شهر بناب ضمن تأیید خبر دستگیری یک عضو این شورا گفت: دستگیری عضو شورای پنجم شهر بناب در ارتباط با پرونده مالی شهرداری بناب در سال ۱۳۹۵ است و هیچ ارتباطی به دوره جدید شورا ندارد.

محمدباقر ولایی افزود: با صحبت هایی که با مسئولان امر صورت گرفته است، پرونده شهرداری بناب مراحل آخر خود را طی می کند و قرار است بزودی این پرونده تکمیل و در نهایت بسته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب همچنین اظهار امیدواری کرد با رسیدگی به این پرونده آرامش و ثبات به شهرداری بناب برگردد.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب همچنین گفت: شورای شهر بناب طرح افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه انواع تاکسی و همچنین سرویس مدارس بناب را در سال ۱۳۹۷ تصویب کرد.

ولایی افزود: به دنبال این مصوبه قرار است ۱۱ درصد این افزایش در اختیار رانندگان و ۴ درصد نیز در اختیار مدارس قرار گیرد.

وی سپس با رد درخواست واگذاری سرویس مدارس به شرکت خصوصی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر واگذاری سرویس مدارس به شرکت خصوصی را رد کرده و قرار است رانندگان مستقیم با مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان قرارداد ببندند و شورای شهر واگذاری این امور به شرکت را رد می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در عین حال تأکید کرد: سازمان تاکسیرانی شهرستان موظف به همکاری بر اساس مصوبه شورای شهر بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص با عاملان آن طبق مقررات رفتار و برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: