کد خبر: ۷۸۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۸۶
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اپلیگیشن‌های جدیدی به سامانه اردوهای دانش آموزی اضافه می‌شود که به وسیله آنها رضایت نامه والدین الکترونیکی شده و اطلاعات لحظه‌ای به صورت پیامک در اختیار والدین قرار می گیرد.
اطلاعات لحظه‌ای اردو‌ها به والدین از طریق ارسال پیامکبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اپلیگیشن‌های جدیدی به سامانه اردوهای دانش آموزی اضافه می‌شود که به وسیله آنها رضایت نامه والدین الکترونیکی شده و اطلاعات لحظه‌ای به صورت پیامک در اختیار والدین قرار می گیرد.

علیرضا کاظمی درباره سازماندهی اردو‌های دانش آموزی گفت: سامانه نظارت بر اردو‌های دانش آموزی راه اندازی شده و مدارس در این سامانه اطلاعات خود را وارد می‌کنند و همه چیز به صورت هوشمند انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: تمام اردو‌ها در این سامانه ثبت شده و از کلیه ویژگی‌های لازم اعم از راننده، مسیر حرکت، ماشین، تعداد سرنشین، بیمه دانش آموز، ساعت حرکت و ساعت استراحت برخوردارند و اگر مدرسه‌ای به صورت غیرقانونی اردو برگزار کند با وی برخورد می‌شود.

علیرضا کاظمی در ادامه با بیان اینکه ویژگی‌های جدیدی به این سامانه در فاز ۲ و ۳ اضافه می‌شود اظهار کرد: اپلیگیشن‌های جدیدی به این سامانه اضافه می‌شود که به وسیله آنها رضایت نامه والدین الکترونیکی شده و اطلاعات لحظه‌ای به صورت پیامک در اختیار والدین قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: