کد خبر: ۷۸۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۴۲۵
نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده برای دومین بار به روی صحنه می‌رود.
بهرام افشاری به «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» پیوست
به گزارش خبرداغ به نقل از بانی فیلم: نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده برای دومین بار به روی صحنه می‌رود.


به گزارش رسیده،«می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» که مهرماه سال ۹۵ در تالار وحدت به روی صحنه رفت و رکورد فروش تاریخ تاتر ایران را شکست، مهر و آبان برای دومین‌بار در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

ویشکا آسایش بهرام افشاری سجاد افشاریان سیامک صفری داریوش موفق و همایون غنی زاده (به ترتیب حروف الفبا) در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از: امیر احمدزاده،ایمان فتاحی، سامان قاسمی، هومان محمد حسینی.

«می‌سی‌سی‌پی‌ نشسته می‌میرد» در شانزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان تئاتر ایران جایزه عبدالحسین نوشین را دریافت کرد و همایون غنی زاده به عنوان کارگردان رتبه اول از نگاه منتقدان برگزیده شد.

این نمایش با فروش دو میلیاردی و شکستن رکورد فروش تاریخ تاتر ایران در تاتر، با استقبال منتقدان هم مواجه شد و رسانه‌ها با تیترهایی چون «نمایشی که رکورد شکست و گیشه را منفجر کرد»، «رکوردشکنی تاریخی یک نمایش» درباره‌اش نوشتند و از این نمایش به عنوان مهم‌ترین اتفاق تاتر که نشان از جدی‌تر شدن و بالارفتن جایگاه تاتر در نگاه و زندگی خانواده‌های ایرانی دارد نام بردند.

«می ‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» نوشته و کارگردانی همایون غنی‌زاده مهر و آبان ۹۷ در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: