کد خبر: ۷۸۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۹
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هفته آینده تمهیدات و برنامه های سازمان راهداری برای جابه جایی زائران در ایام اربعین اعلام می شود، گفت: هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس گرفته نشده است و مذاکرات با شرکت ها برای تعیین نرخ ادامه دارد.
عبدالهاشم حسن نیا: هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین نگرفته‌ایم/ حدود 15 هزار ناوگان اتوبوسی آماده جا به جایی زائران هستند

به گزارش خبرداغ، عبدالهاشم حسن نیا،‌ رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت وگو با  ایلنا درباره احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین به مقصد شهرهای مرزی ایران و عراق، اظهار داشت: یک هفته دیگر جزئیات تهمیدات سازمان راهداری برای برگزاری سفرهای زائران به عراق را در ایام اربعین اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: هنوز مذاکرات با شرکت های مسافری برای تعیین نرخ بلیت در این ایام ادامه دارد و تصمیمی برای قیمت بلیت اتوبوس نگرفته ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه الان زود است که بخواهیم درباره قیمت بلیت اتوبوس در این ایام اطلاع رسانی کنیم،‌ ادامه داد: بیش از یک ماه تا شروع سفرهای اربعین زمان وجود دارد تا برای این موضوعات تصمیم گیری کنیم.

حسن نیا با بیان اینکه مانند سنوات گذشته ناوگان حمل و نقل جاده ای آماده انجام جابه جایی زائران در ایام اربعین است، گفت: پیش بینی می کنیم که دو میلیون و 500 هزار زائر در ایام اربعین به عراق سفر کنندکه بخشی از این زائران با راه آهن و بخشی دیگر از دیگر هواپیما جابه جا خواهند شد اما مانند سال های گذشته بخش عمده ای تقریبا نزدیک به 90 درصد از زائران از طریق اتوبوس و حمل و نقل جاده ای عازم عراق خواهند شد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: چیزی حدود 15 هزار ناوگان اتوبوسی آماده جا به جایی زائران هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: