کد خبر: ۷۸۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۴
در پی حادثه معدن آب نیل کرمان، وزیر صمت در پیامی درگذشت یکی از کارگران این معدن زغالسنگ را تسلیت گفت و دستور رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان را به رئیس سازمان صمت استان ابلاغ کرد.
دستور شریعتمداری برای پیگیری حادثه معدن کرمان
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: در پی حادثه معدن آب نیل کرمان، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی درگذشت یکی از زحمتکشان و کارگران این معدن زغالسنگ را تسلیت گفت و دستور رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان را به رئیس سازمان صمت استان ابلاغ کرد.

در پیام تسلیت محمد شریعتمداری خطاب به مهدی حسین نژاد، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان آمده است؛

«اطلاع از درگذشت یکی زحمتکشان عزیز معدن زغالسنگ آب نیل کرمان؛ «جناب آقای حسین محسنی‌زاده» و مجروح شدن سه نفر دیگر باعث تاثر شد.

هر چند طبق گزارشات دریافت شده، حادثه حاصل از مسئله‌ای غیر ارادی و ریزش و لغزش سنگ بوده، با اینحال انتظار دارم به عنوان نماینده وزارتخانه پیام تسلیت اینجانب و خانواده بزرگ صنعت و معدن را به بازماندگان درگذشته ابلاغ و نسبت به بررسی و رسیدگی به طی مراحل درمان افراد آسیب دیده اقدامات لازم را صورت دهید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: