کد خبر: ۷۸۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
تعداد بازدید: ۴۹۵
بانک کشاورزی تا هفته آخر شهریور سال جاری 100 درصد اعتبار ابلاغی مرحله اول طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری معادل 21000 میلیارد ریال را در قالب تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال پایدار روستاییان و عشایر مصوب کرد.
جذب 100 درصدی اعتبار تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط بانک کشاورزیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، از این میزان تا کنون بیش از 18500 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در قالب بالغ بر 10700 فقره طرح، منعقد و پرداخت شده است که اجرای این طرح ها 29500 شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

شایان ذکر است ، پرداخت بیش از 50 درصد از اعتبار طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری کشور بر عهده ی بانک کشاورزی است که این اعتبارات با نرخ 4 تا 10 درصد متغیر بین روستاهای مناطق مرزی، سایر روستاها و نواحی صنعتی و روستایی به واجدان شرایط پرداخت می شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: