کد خبر: ۷۸۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۴۰۸
رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، بعدازظهر امروز در شهر سوچی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، دیدار و گفتگو کرد. اردوغان در این دیدار اعلام کرد: در حال حاضر بین ترکیه و روسیه در حوزه های سیاسی نظامی اقتصادی و بسیاری از بخش‌های دیگر همفکری و همراهی در جریان است و به ویژه در مسایل منطقه ای، همفکری و رایزنی بین ما وجود دارد و فکر می‌کنم، چشمان دنیا به نشست امروز ما در سوچی دوخته شده است و پیام این دیدار برای منطقه، امیدبخش خواهد بود.
اردوغان در دیدار با پوتین: پیام دیدارمان برای منطقه امیدبخش خواهد بودبه گزارش خبرداغ ، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، بعدازظهر امروز در شهر سوچی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، دیدار و گفتگو کرد.

اردوغان در این دیدار اعلام کرد: در حال حاضر بین ترکیه و روسیه در حوزه های سیاسی نظامی اقتصادی و بسیاری از بخش‌های دیگر همفکری و همراهی در جریان است و به ویژه در مسایل منطقه ای، همفکری و رایزنی بین ما وجود دارد و فکر می‌کنم، چشمان دنیا به نشست امروز ما در سوچی دوخته شده است و پیام این دیدار برای منطقه، امیدبخش خواهد بود.

پوتین نیز به اهمیت روابط ترکیه و روسیه اشاره کرده و این رابطه را برای امنیت منطقه مفید دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: