کد خبر: ۷۸۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
دیاز کانل، رئیس‌جمهور کوبا در اولین مصاحبه خود پس از عهده‌گیری ریاست جمهوری در ماه آوریل گفت: ما خواهان گفت‌وگو هستیم اما در سطحی برابر. ما حاضر به امتیاز دهی نیستیم.کوبا به دنبال حمله به کشوری نیست و تنها از خود دفاع می‌کند.
رئیس‌جمهور کوبا: با ترامپ گفتگو نمی‌کنم مگر در شرایط برابر

رئیس‌جمهور کوبا گفت: تا زمانی که دولت ترامپ رویکرد غیرعادی علیه کوبا داشته باشد نمی‌تواند با آنها مذاکره کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیاز کانل، رئیس‌جمهور کوبا در اولین مصاحبه خود پس از عهده‌گیری ریاست جمهوری در ماه آوریل گفت: ما خواهان گفت‌وگو هستیم اما در سطحی برابر. ما حاضر به امتیاز دهی نیستیم.

رئیس‌جمهور کوبا اعلام کرد: کوبا به دنبال حمله به کشوری نیست و تنها از خود دفاع می‌کند.

او در ادامه اظهاراتش از اتحاد بلندمدت کوبا با ونزوئلا حمایت کرد و گفت که او از پیروزی آندرس مانوئل لوپز اوبرادور در مکزیک استقبال کرد و این اقدام یک گام مثبت برای آمریکای لاتین است.

او درباره حذف نام کمونیستم در پیش‌نویس قانون اساسی جدید اعلام کرد: حذف این لغت به معنای این نیست که کوبا از اهداف خود دست کشیده باشد اما این سند باید جایگزین قانون اساسی دوران جنگ سرد شود.

در قانون اساسی کنونی که مربوط به سال ۱۹۷۶ است بندی وجود دارد که هدف از آن ایجاد یک جامعه کمونیستی است که در پیش‌نویس جدید این لغت حذف شده و به جای آن سوسیالیسم ذکر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: