کد خبر: ۷۸۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: الدحیل به لحاظ فنی و تاکتیکی تیم بسیار قوی و قدری است.
پرسپولیس می‌تواند جبران مافات کند/ الدحیل به لحاظ فنی و تاکتیکی تیم بسیار قدری استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره بازی این تیم مقابل الدحیل قطر به خبرنگار برنا گفت: این بازی چند حسن برای تیم پرسپولیس دارد. حضور تماشاگران دلگرمی خوبی برای تیم ایجاد می کند. از طرف دیگر فشار روحی و روانی که هواداران روی تیم حریف ایجاد می کنند می تواند به سرخپوشان کمک شایانی کند.

 

درخشان ادامه داد: پرسپولیس در تهران می تواند به بازی برگردد چون اختلاف گلی که در قطر دارد زیاد نیست و می تواند در ورزشگاه آزادی این نتیجه را جبران کند ولی در کل بازی سختی است. الدحیل به لحاظ فنی و تاکتیکی تیم بسیار قوی و قدری است و بازیکن های خوبی در اختیار دارد که می تواند در ضد حمله ها دروازه پرسپولیس را تهدید کند.

 

او گفت: پرسپولیس باید در این بازی از تمام فرصت هایش به خوبی و با دقت بیشتری استفاده کند و در وهله اول نباید گل بخورد. نکته کلیدی دوم این است که خط هافبک سرخپوشان باید خیلی بهتر از بازی رفت ظاهر شود و خط حمله تیم را خوب تغذیه کند. به نظرم اگر پرسپولیس به نکته ها دقت کند قطعا می تواند پیروز میدان باشد و به مرحله بعد صعود کند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: