کد خبر: ۷۸۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۷
دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری هرگونه اظهار نظری مبنی بر ورود ایشان به عزل و انتصابات در دولت را رد کرد.
دخالت حجت‌الاسلام ناطق نوری در انتصابات دولت تکذیب شد

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، به دنبال اظهار نظر برخی افراد مبنی بر نقش حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در انتصاب وزرا، دفتر وی در اطلاعیه‌ای ضمن خلاف واقع دانستن این شایعات گفت: حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری از ابتدای شکل‌گیری دولت یازدهم تاکنون صرفا نظرات و مشورت‌های خود را در خصوص موضوعات راهبردی مطرح می‌کردند و اساسا هیچ توصیه و سفارشی چه ایجابی و چه سلبی درخصوص افراد نداشته‌اند و این موضوع را از اختیارات رئیس‌جمهور محترم و رای مجلس شورای اسلامی می‌دانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ایشان معتقدند انتخاب و انتصاب مسئولین و مقامات باید بر اساس شایستگی و توانمندی‌ها صورت گیرد و شیوه توصیه و سفارش در جامعه رو به توسعه منسوخ شده است.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: ضرورت دارد در اظهارنظر و بیان مواضع، تقوا و اخلاق اسلامی در نسبت دادن مطالب به دیگران رعایت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: