کد خبر: ۷۸۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۳۵۲
یکی از مقامات دفتر امور اقتصادی و بازرگانی دولت آمریکا گفت که از نظر آمریکا، تحریم‌های این کشور به اقتصاد روسیه ده ها میلیارد دلار آسیب زده است.
ادعای جدید آمریکا از اثرگذاری تحریم‌هایش بر اقتصاد روسیه
به گزارش خبرداغ ، مانیشا سینگ که در کنگره آمریکا سخن می‌گفت در جمع اعضای کمیته روابط خارجی کنگره گفت: تخمین می‌زنیم که تحریم‌هایمان در مجموع ده ها میلیارد دلار خسارت به دولت روسیه زده و تاثیرات آن بر بخش دولتی اقتصاد این کشور وسیع بوده است.

سینگ افزود: واشنگتن تاکنون تحریم‌هایی بر ضد مدیران ارشد شرکت‌های دولتی در بخش انرژی و بانکی روسیه اعمال کرده است. آمریکا اخیرا تحریم‌های گسترده‌ای به دلیل دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا بر ضد این کشور وضع کرده است.

مسکو بارها و بارها اتهام دخالت در انتخابات را رد کرده و چنین اتهاماتی را ناشی از تلاش سیاست مداران آمریکایی برای رها شدن از اتهامات خود نظیر تقلب و رشوه خواری خوانده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، پیشتر دیمیتری مدودف- در واکنش به آخرین دور از تحریم‌های آمریکا بر ضد روسیه که به بهانه مسمومیت یک جاسوس سابق روسی در انگلیس وضع شد اعلام کرده بود مسکو از این به بعد هر نوع تحریمی از جانب آمریکا را به مثابه اعلان جنگ اقتصادی تلقی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: