کد خبر: ۷۸۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۱
90 درصد تبلیغات تلویزیون از فوتبال است؛
رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ می گوید در صورتی که صدا و سیما حق فوتبال را از پخش بازی ها ندهد، مسئولان فوتبال از راه های دیگر برای گرفتن حق پخش وارد می شوند.
کاری کنید به AFC دروغ نگوییم

به گزارش خبرداغ ، صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص آخرین خبر از وضعیت تبلیغات محیطی گفت: قرارداد منعقد شده و در حال بررسی شرکت ها هستیم؛ دو برند جدید هم جذب شده ولی مقاومت هایی در مقابل کار ما وجود دارد. 


وی در مورد شرایط سخت و  فشارهای مختلف، ادامه داد: فشارهای زیادی وجود دارد و دوستانی هستند که دوست ندارند پول به فوتبال بیاید؛ بزرگترین رسانه های کشور هستند ولی فعلا  نامی نمی برم و دوست داریم با تعامل وهمکاری همه با هم موفق باشیم. مثلا وقتی تیم ملی به جام جهانی می رود همه با هم به جام جهانی می رویم و بهتر است در زمینه مورد بحث هم همه با هم قوی شویم. این سیاست های منفعت طلبانه خود سازمان را زیر سوال می ‌برد. اگر با هم کار کنیم می توانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم. اگر باشگاه‌ها نباشند، رسانه ها هم نمی توانند درآمدی از تبلیغات داشته باشند، چون 90 درصد تبلیغات مربوط به فوتبال است.

 

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا پرداختی به باشگاه ها از محل درآمدهای جدید سازمان لیگ صورت گرفته یا خیر، بیان کرد: یک بخشی از باشگاه های طلبکار پول گرفته اند ولی اولین قسط فصل جدید را به زودی به باشگاه ها پرداخت می کنیم. 


درودگر با اشاره به چالش هایی که تغییر روش درآمدزایی سازمان لیگ از محل تبلیغات محیطی برای این سازمان ایجاد کرده، توضیح داد: این روش را برای اولین بار اجرا می کنیم. کمی و کاستی ها زیاد است و فشارهای زیادی روی ما وجود دارد. آدم هایی هستند که در داخل و خارج به فوتبال فشار می آوردند؛ سال ها با روشی کار می شده و شرکت ها با شیوه های خاص خود می آمدند و بعد اعتراض می کردند تا حتی مبلغ توافق شده را هم نپردازند. امسال این شیوه جمع شده و همین باعث ناراحتی برخی ها شده؛ دیگر چاره ای نبود؛ تا کی باید به ماموران AFC دروغ بگوییم؛ الان بالغ بر 100 میلیارد از شرکت هایی که در گذشته مجری تبلیغات محیطی بوده اند، طلب داریم؛ از 12،13 سال پیش بگیرید تا الان. خیلی شرکت ها پول ندادند یا اعتراض کردند که تبلیغات درست پخش نشده یا مسائلی که همه واقف هستند؛ الان دیگر این چیزها منسوخ شده و امیدوارم همه ما دست به دست هم بدهیم تا فوتبال رشد کند. اگر زیرساخت ها رشد کند و باشگاه ها درآمد داشته باشند، خصوصی سازی حل می شود؛ درآمدزایی حل می شود؛ تنش ها و آسیب ها کمتر می شود و دیگر لازم نیست برای گرفتن مجوز حرفه ای به AFC دروغ بگوییم.


درودگر حرف هایش را اینگونه ادامه داد: با وزارت ورزش و جوانان و همینطور مدیران صدا و سیما توافقی داشتیم برای حق پخش تلویزیونی؛ من به صدا و سیما و وزارت ورزش هشدار می دهم که نسبت به حق پخش جدی باشید. تیرماه قرارداد ما صورت گرفته، که البته هیچ اقدامی نشده است. خواهشم این است که هر کس به تعهدات خود عمل کند؛ فوتبال از تمام حوزه های درآمدی حق خودش را می گیرد و بهتر است با تعامل این اتفاق رخ دهد.


رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چه تضمینی برای اعمال فشار روی صدا و سیما وجود دارد، افزود: تضمینی وجود ندارد ولی اگر عمل نکنند از قرارداد خارج می شویم و راه های دیگری را امتحان می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: