کد خبر: ۷۸۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۴۷
پیش از این به هر دو باشگاه اطلاع داده بودیم
رئیس سازمان لیگ می گوید اجرایی شدن قانون 90 درصد سکوهای ورزشگاه برای تیم میزبان، قانونی است که هم AFC و هم FIFA ما را ملزم به اجرای آن می کنند.
قانون 90درصد سکوها برای میزبان الزامی شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  "ورزش سه"، در حالی که چندی پیش از سوی مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر اعلام شده بود دربی تهران با قانون 90 درصد سکوها برای تیم میزبان برگزار خواهد شد حرف و حدیث هایی مبنی بر اتفاق نیفتادن این موضوع مطرح شد اما رئیس سازمان لیگ عصر امروز با تایید حرف های قبلی، خیال همه هواداران و سرخابی ها را از برگزاری بازی به این ترتیب راحت کرد. 

 

حیدر بهاروند در رابطه با این موضوع گفت: قانون اختصاص ۹۰ درصد از ظرفیت تماشاگران به ‏تیم میزبان و ۱۰ درصد به تیم میهمان یکی از قوانین مورد تایید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است که این قانون را در دیدار دو ‏تیم پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر اجرایی خواهیم کرد.  با توجه به میزبانی استقلال در این دیدار ۹۰ درصد از ‏سکوهای ورزشگاه در اختیار تماشاگران این تیم قرار می گیرد و فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه به تیم میهمان اختصاص ‏داده خواهد شد.‏

 

رئیس سازمان لیگ در این باره به تذکر قبلی این سازمان به مدیران دو تیم نیز اشاره کرد و در این باره گفت: در آخرین دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال که فصل گذشته برگزار شد اعلام کردیم ‏که این قانون الزام آور کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا در مسابقه آینده دو تیم اجرایی می شود. از مدیران دو باشگاه پرسپولیس و ‏استقلال می خواهم که در اجرای این قانون سازمان لیگ و تمامی مسئولان برگزار کننده مسابقه را کمک و همراهی کنند تا باشگاه ‏ها بتوانند از حق میزبانی خود به نحو شایسته استفاده کنند.‏

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: