کد خبر: ۷۸۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۴۲۲
برانکو ایوانکوویچ برای کسب برد برابر الدحیل قطر حساب ویژه‌ای را بر روی هافبک جوان اما با تجربه خود باز کرده است.
نوراللهی، مهره مار برانکو برای شکست الدحیل

به گزارش خبرداغ به نقل از  "ورزش سه"، تیم پرسپولیس تهران در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از ساعت 18:30 فردا به مصاف الدحیل قطر می‌رود و به دنبال شکست دور رفت خود و صعود دوباره به مرحله نیمه نهایی آسیا خواهد بود. شاگردان برانکو در بازی اول خود مقابل این تیم قطری علی‌رغم نمایش خوبی که داشتند با نتیجه 1-0 شکست خوردند و حالا با برتری 2 گله در دیدار برگشت که در حضور طرفداران خودی انجام می‌شود، به مرحله بعد صعود می‌کند. 


بی شک یکی از بازیکنانی که می‌تواند با درخشش خود در این دیدار عصای دست برانکو شود، احمد نوراللهی است. بازیکنی که در دور قبل مسابقات هم با ارائه یک بازی درخشان مقابل الجزیره امارات و گل زیبایی که به ثمر رساند پایه گذار صعود دراماتیک قرمزپوشان در آزادی شد. شماره هشت تیم پرسپولیس در بازی رفت که در دوحه برگزار شد همراه با دیگر یارانش در خط میانی به خوبی توانست هافبک‌ها و مهاجمان حریف را کنترل کند و موقعیت‌های زیادی به آن‌ها ندهد و همین موضوع از سنگین‌تر شدن شکست قرمزپوشان جلوگیری کرد. 


حال نوراللهی که در ترکیب پرسپولیس نسبت به کمال کامیابی‌نیا روندگی بیشتری دارد و نقش ویژه‌تری در فاز هجومی قرمزپوشان ایفا می‌کند، می‌تواند با ادامه درخشش آسیایی خود یکی از مهره‌های تاثیرگذار برانکو در کسب یک پیروزی خانگی دیگر باشد و برای مرتبه دوم نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را همراه با پرسپولیس تجربه کند. 


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: