کد خبر: ۷۸۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۶
پرسپولیسی ها در این روزها بیش از هر زمان دیگری به دنبال درخشش هافبک عراقی خود هستند. بازیکنی که در دیدار این تیم برابر الدوحیل می تواند ورق را به سود سرخ ها برگرداند.
همه چشم‌ها به بازگشت بشار (عکس)

به گزارش خبرداغ به نقل از  "ورزش سه"، بشار رسن از ابتدای پیوستن خود به جمع پرسپولیسی ها هیچ گاه بازیکنی نبوده که روی اعصاب هواداران این تیم قدم بزند و برعکس در مدت زمانی که به میدان فرستاده می شد سعی در ارائه بازی کارآمدی برای سرخ پوشان داشت. این اتفاق در جریان بازی های این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل بیش از هر زمان دیگری به چشم آمد. 


اما پس از حضور بشار در ترکیب اصلی سرخ پوشان از ابتدای لیگ هجدهم، او به دنبال حضور در دیداری با پیراهن تیم ملی عراق، دچار مصدومیتی شد که چند بازی را از وی گرفت. پس از مدتی نقاهت، حضور در تمرینات گروهی امروز اما نشان می دهد در صورت صلاحدید کادر فنی، مرد عراقی پرسپولیسی ها می تواند در دیدار روز آینده این تیم برابر الدحیل به میدان برود. 


این بازگشت بشار که هواداران و کادرفنی پرسپولیسی ها انتظار آن را می کشند اما می تواند او را همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس نگه دارد. بازگشت به بشار و تاثیرگذاری احتمالی او در دیدار روز آینده پرسپولیسی ها در صورتی که با برتری و صعود این تیم روبرو شود می تواند دورانی بی بدیل را برای او رقم بزند. 


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: