کد خبر: ۷۸۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۰
تعیین تکلیف محرومان حذف شده
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی دو روز پیش به پایان رسید و در این میان برخی از بازیکنان تیم های حذف شده که با جریمه از سوی داور مواجه شده بودند باید در جام حذفی بعدی محرومیت خود را سپری کنند.
محرومیت جام حذفی به لیگ منتقل می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از "ورزش سه"، در حالی که برخی منابع از ابهام درباره محرومیت های برخی از بازیکنان در جام حذفی و احتمال انتقال آن به لیگ برتر سخن به میان می آوردند این اتفاق نخواهد افتاد و مطابق با قانون، بازیکنان و مربیانی که در جام حذفی این فصل اخراج می ‏شوند و تیم شان نیز از مسابقات حذف می شود  محرومیت آنها به جام حذفی فصل آینده منتقل خواهد شد. به این ترتیب جام حذفی و لیگ برتر دو تورنمنت فوتبالی کاملا مجزا هستند که محرومیت های آنها نیز به یکدیگر مربوط نمی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: