کد خبر: ۷۸۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۲
به منظور شرکت در کنفرانس عمومی سالانه آژانس؛
علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در راس هیاتی به منظور شرکت و سخنرانی در این کنفرانس به وین رفته است.وی هم‌چنین در حاشیه این سفر با مقامات آژانس و دیگر مقامات کشورهای عضو در چارچوب همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای هسته‌ای و برجام دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
صالحی وارد وین شد

شصت و دومین کنفرانس عمومی سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از روز دوشنبه با حضور مقامات عالی و ارشد انرژی اتمی کشورهای عضو در وین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در راس هیاتی به منظور شرکت و سخنرانی در این کنفرانس به وین رفته است.

وی هم‌چنین در حاشیه این سفر با مقامات آژانس و دیگر مقامات کشورهای عضو در چارچوب همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای هسته‌ای و برجام دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

در آغاز این کنفرانس یوکیا آمانو مدیرکل آژانس گزارشی درباره فعالیت‌ها و دستاوردهای این نهاد بین‌المللی در سال گذشته گزارشی ارائه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: