کد خبر: ۷۸۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۲
سیدی: اگر کریمی نبود سپیدرود نابود می‌شد
مربی سابق تیم نفت تهران و حال حاضر سپیدرود رشت اعلام کرد از شخص وزیر نفت و مسئولین شرکت ملی نفت ایران بابت طلبشان از باشگاه نفت تهران به قوه قضاییه شکایت کرده و منتظر صدور رای دادگاه هستند.
از وزیر شکایت کردیم تا درس عبرتی برای بقیه شود!

به گزارش خبرداغ به نقل از  "ورزش سه"،  محسن سیدی مربی دروازه‌بانان تیم سپیدرود رشت در خصوص روند مثبت این تیم بعد از بازگشت دوباره علی کریمی گفت:


می‌توانم بگویم که بیشترین بحث مربوط به مسائل روانی است. شما وقتی تغییرات مثبتی ایجاد می‌کنید در نهایت باعث می‌شود که نتیجه خوبی هم کسب کنید. ما هم وقت کافی نداشتیم و شناخت علی کریمی از تیم باعث شد که در بازی با صنعت نفت و ملوان علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه، نتایج خوبی هم به دست آوریم. به هر حال آقای کریمی آدم تاثیرگذاری است و این ویژگی می‌تواند مورد توجه بازیکنان واقع شود به خصوص در فوتبال الان که بحث اعتماد سازی بسیار ضعیف بوده اما این قضیه در تیم سپیدرود برعکس است و بازیکنان و کادرفنی اعتماد متقابلی نسبت به یکدیگر دارند و همین باعث می‌شود جو خوبی در تیم به وجود آید.


مربی سپیدرود در رابطه با نیمکت نشینی ایمان صادقی مقابل ملوان بعد از درخششی که در لیگ برتر داشت گفت:


ما در همه پست‌های خود بازیکنان جوانی داریم که موجودیت سپیدرود را تشکیل می‌دهند. کادرفنی ما می‌داند که راه طولانی تا پایان لیگ وجود دارد و به همین دلیل ما باید از همه بازیکنان خود استفاده کنیم. صادقی هم در لیگ برتر نمایش بسیار مدرن و کلاسیکی داشت اما ما برای اینکه بتوانیم اعتماد به نفس ملکی را بالا ببریم باید او را مقابل ملوان بازی می‌دادیم که همینطور هم شد و او نمایش خیلی خوبی از خود نشان داد. صادقی هم با یک برخورد خیلی حرفه‌ای تصمیم کادرفنی را قبول کرد و با این موضوع مشکلی نداشت. به دلیل این که در تیم ما اول از همه صداقت و بعد از آن رفاقت و در درجه سوم رقابت اهمیت دارد و خیلی خوشحالیم با توجه به این موضوع انرژی مثبتی در سپیدرود به وجود آمده است.


سیدی شرایط کلی سپیدرود بعد از تغییر مالکیت باشگاه را اینگونه بیان کرد:


من به عنوان یک رشتی خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و کارگروه و مالک جدید، سپیدرود را در اختیار گرفتند و علی کریمی به این تیم بازگشت. اگر این واقعیت رخ نمی‌داد با توجه به شرایط بحرانی که وجود داشت سپیدرود نابود می‌شد و حتی در دسته‌های پایین‌تر هم نام و نشانی از او پیدا نمی‌کردیم. از مسئولین هم توقع می‌رود از مالکین جدید حمایت کرده و امکانات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهند. اما نکته ضروری این است که در زمان پیروزی، برد به دست آمده برای همه است اما در زمان شکست باید طرفداران هم صبور باشند و همه در کنار هم پشت تیم بمانند و از آن حمایت کنند.


مربی سابق نفت تهران درباره طلبش از این باشگاه منحل شده گفت:


من به همراه آقای غلام حسنوی علیه وزیر نفت، شرکت ملی نفت ایران و اعضای کمیته انتقال به قوه قضاییه شکایت کردیم و به زودی رای آن‌ها اعلام خواهد شد تا درس عبرتی بشود برای کسانی که بدون توجه به زندگی افراد قرارداد الکی امضا کرده و مشکلات فراوانی ایجاد می‌کنند. ما به کمیته انضباطی و تعیین وضعیت رفتیم اما هیچ تصمیمی به نفع ما گرفته نشد و از سر اجبار شکایت خود را به قوه قضاییه بردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: