کد خبر: ۷۸۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۳
مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بانک ملی ایران برگزار شد.
سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بانک ملی ایران معرفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم که با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک و جمعی از مدیران ستادی و مسئولان سازمان های اجرایی استان برگزار شد، از علی اصغر اصغرزاده رئیس سابق اداره امور شعب استان تقدیر و حبیب اله غالب به عنوان سرپرست این اداره امور شعب معرفی گردید.

عضو هیات مدیره بانک در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان غربی، با تاکید بر الزام رعایت بهداشت اعتباری در بانک ملی ایران گفت: افزایش نقدینگی در سیستم بانکی باید حساب شده و تحت کنترل باشد.

مسعود خاتونی با اشاره به لزوم گشایش اعتبارات اسنادی  در بانک اظهار کرد: اکنون وضعیت NPL بانک مطلوب است اما روند بهبود باید ادامه دار باشد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به سامانه های جدید الکترونیکی بیان کرد: بانک ملی ایران خدمات ارزنده ای از قبیل بانک آفیسر، اپلیکیشن بام و پیام رسان بله به نظام بانکی عرضه کرده که می توانند بسیاری از امور مورد نیاز مشتریان را تسهیل کنند و هدف اصلی در بانک نیز همان خدمت رسانی سریع تر و آسان تر به مردم است.

همچنین حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های استان آذربایجان غربی و هم مرزی آن با چهار کشور، بازار خوبی را در این منطقه شاهد هستیم که باید افزایش حداکثری سهم در این بازار و تسهیل خدمت رسانی به مشتریان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: