کد خبر: ۷۸۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۵
بانک ملّی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از اشتغال و تولید کشور، در پنج ماه ابتدای امسال 237 فقره تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط پرداخت کرد.
تنفس تازه 237 بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملّی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملّی ایران، حمایت از بازار کار و کمک به چرخه تولید در بنگاه های اقتصادی از محوری ترین اولویت های این بانک در بخش تسهیلات دهی است و از این رو در پنج ماه ابتدای امسال بالغ بر دو هزار و 490 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت شده است.

بانک ملی ایران در مدت مذکور همچنین 192 میلیارد و 332 میلیون دلار تسهیلات ارزی و 40 هزار و 176 میلیارد ریال تسهیلات ریالی در مجموع 21 فقره در حوزه های صنایع انتقال آب، احداث راه آهن، نیروگاه، هتل، گازرسانی به شهرها و روستاها، خرید کشتی و...  مصوب کرده است.

همچنین در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، یک هزار و 706 میلیارد ریال تسهیلات در 603 فقره طی پنج ماه نخست سال جاری در حوزه برنامه اشتغال فراگیر (تبصره 18 قانون بودجه سال 1396 کل کشور) پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران طی پنج ماه نخست امسال 93 هزار و 442 میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی برای 62 هزار و 480 پیمانکار از محل قانون بودجه سال 1396 و 37 هزار و 395 میلیارد ریال اسناد برای 214 پیمانکار از محل قانون بودجه سال 1397 و در طرح های ملی و استانی واگذار کرده است.

لازم به ذکر است، وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تسویه بدهی مسجل دولت به پیمانکاران غیردولتی نسبت به واگذاری اسناد خزانه اسلامی اقدام می کند که بخشی از این واگذاری ها از طریق شعب منتخب بانک ملی ایران انجام می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: