کد خبر: ۷۸۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۷۶
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس گفت: علی اکبر ناطق نوری در پیغامی به رئیس جمهور عنوان کرده که دیگر از عباس آخوندی با عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت نخواهد کرد و خبر این پیغام‌ها به نمایندگان مجلس هم رسیده است.ناطق نوری گفته که رئیس جمهور هر تصمیمی که می‌خواهد درخصوص وزیر راه و شهرسازی اتخاذ کند.
حاجی دلیگانی: ناطق پیام داده که دیگر از آخوندی حمایت نمی‌کند

به گزارش خبرداغ ، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: ناطق نوری عنوان کرده که دیگر از عباس آخوندی حمایت نخواهد کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، گفت: علی اکبر ناطق نوری در پیغامی به رئیس جمهور عنوان کرده که دیگر از عباس آخوندی با عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت نخواهد کرد و خبر این پیغام‌ها به نمایندگان مجلس هم رسیده است.

وی افزود: ناطق نوری گفته که رئیس جمهور هر تصمیمی که می‌خواهد درخصوص وزیر راه و شهرسازی اتخاذ کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس گفت: عملکرد آقای آخوندی به صورتی بوده که دیگر جای دفاعی باقی نمی‌ماند؛ مردم امروز بسیار از وضعیت مسکن گلایه دارند و وزارتخانه تحت امر وزیر هیچ اقدامی در این راستا انجام نمی‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: