کد خبر: ۷۸۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۳۲۸
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع آوری ۸۸ معتاد متجاهر و دستگیری ۱۰ خرده فروش موادمخدر در عملیات ۲۴ ساعت گذشته این پلیس در تهران خبر داد.
طرح شبانه پلیس برای دستگیری 98 معتاد و خرده فروش در تهران
به گزارش خبرداغ، سرهنگ محمد بخشنده دراین باره گفت: درپی اجرای مطالبات مردمی در مورد برخورد با معتادان و خرده فروشان سطح شهر تهران و پاکسازی محلات از حضور این افراد مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با هماهنگی مقام قضایی طرحی را به مرحله اجرا درآوردند.

وی با بیان اینکه این طرح در معابر و حاشیه بزرگراه‌های تهران اجرا شد، افزود: این طرح شب گذشته در مناطق تقاطع بزرگراه های همت و مدرس، بازارچه آهنگران، خیابان قزوین، میدان حسن آباد، هرندی، شوش، مولوی، میدان میوه و تره بار مرکزی، میدان امام حسین و ورزشگاه آزادی به اجرا درآمد و در جریان آن ۸۸ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شدند.

به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در اجرای این طرح ۱۰ خرده فروش نیز دستگیر و از آنان بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد که برایشان پرونده‌ای تشکیل و روانه دادسرا شدند.

بخشنده افزود: معتادان متجاهر جمع آوری شده نیز برای درمان به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: