کد خبر: ۷۸۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۲۴۱
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش توانایی شکست الدحیل و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
برانکو: هواداران یار دوازدهم‌مان باشند
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: پرسپولیس فردا (دوشنبه) در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل می‌رود. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خیلی خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که در این مرحله از لیگ قهرمانان حضور داریم. این افتخار بزرگ و یک اولویت است برای فوتبال ایران که دو تیم ایرانی در این مرحله از لیگ قهرمانان حضور دارند. انتظار یک نمایش فوتبالی خوب داریم. همانطور که بارها گفتم، بازی در قطر نیمه اول بازی بود.

او افزود: فردا نیمه دوم این بازی خواهد بود و فعلا الدحیل یک بر صفر جلو است. شاهد بودید که در قطر بازی خوب و زیبایی ارائه دادیم و نشان دادیم به هیچ وجه از این تیم ضعیف‌تر نیستیم اما بازی سختی خواهیم داشت. نتیجه یک بر صفر به هر دو تیم امید زیادی می‌دهد.

به هر حال الدحیل الان یک بر صفر جلو است و خیالش راحت‌تر است اما اگر نتیجه صفر بر صفر یا یک بر صفر به سود ما بود، برای ما تفاوتی نداشت چون بازی بسیار سخت است. در مورد کیفیت الدحیل نیاز به صحبت نیست. در کنار هشت ملی‌پوش این تیم، بازیکن مراکشی و ادمیلسون را در اختیار دارند. همینطور کاپیتان تیمشان به ترکیب این تیم بازگشته اشت. مسئله حائز اهمیت این است که فردا با هوش و تهاجمی بازی کنیم. قبل از همه باید عاقلانه و صبور عمل کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیم خودش گفت: می‌دانید که نعمتی محروم است. بعد از بازی با نساجی هم ماهینی و سیدجلال مصدومیتی داشتند. همانطور بشار از بازی ملی مقابل کویت، مصدوم به پرسپولیس بازگشت. خوشبختانه این بازیکنان خیلی به مصدومیت فکر نمی‌کنند به طوری که فردا بازی خواهند کرد و از تمام توانشان استفاده می‌کنند.

برانکو ادامه داد: از فرصت استفاده می‌کنم و تولد ماهینی را تبریک می‌گویم. الدحیل تیمی است که خودش را تقویت کرده و به دنبال قهرمانی در آسیا است. تیمی است که واقعا یک بازی هجومی را در خودش پرورش داده است. مدافعان کناری این تیم بسیار هجومی هستند و خط حمله با کیفیتی دارند. البته آن‌ها تمام تلاششان را خواهد کرد که گل بزنند و بازی را به مسیری که دوست دارند هدایت کنند.

سورپرایز و غافل‌گیری در فوتبال کم پیش می‌آید. آن‌ها خیلی خوب ما را می‌شناسند و ما هم خوب آن‌ها را می‌شناسیم. مهم این است که ترکیبشان را بدانیم و بفهمیم که کاپیتانشان بازی می‌کند یا نه. به این خاطر می‌گویم که او مصدوم بوده و بعد هم در اختیار تیم‌ملی قرار گرفته است. بوضیاف تنها تغییری است که احتمالا در الدحیل رخ خواهد داد اما در نهایت بازیکنان در زمین تصمیم‌گیرنده نهایی هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره هواداران این تیم گفت: هم استقلال و هم پرسپولیس نتایج عالی‌ای کسب کردند. الهلال و العین که در سال‌های اخیر فینالیست این رقابت‌ها بودند به این مرحله نرسیدند. نیازی نیست بگویم که الهلال چه بودجه عظیمی دارند. آن‌ها عمر عبدالرحمن را به صورت قرضی جذب کردند و ۱۴ میلیون دلار به خاطرش پرداخت کردند اما پرسپولیس و استقلال نتایج درخشانی کسب کردند.

او افزود: خواست ما این است که روندمان را ادامه دهیم و هوادارانمان یار دوازدهم ما باشند. در سال‌های اخیر از ما حمایت خوبی کردند و کمکی که می‌توانند به ما بکنند، غیرقابل وصف است. البته باید همه ما صبور باشیم. دلمان می‌خواهد که در یک جو ورزشی و سالم لذت ببریم.

برانکو در ادامه در واکنش به صحبت‌های سرمربی الدحیل مبنی بر اینکه تماشاگران در بازی فردا بازی نمی‌کنند بلکه بازیکنان در داخل زمین نتیجه را رقم می‌زنند، گفت: مهم‌ترین مسئله بازیکنان است که در داخل زمین بازی می‌کنند اما همه این کارها به خاطر هواداران است.

دوست داریم که آن‌ها به ورزشگاه بیایند و با ما شادی کنند. آن‌ها انرژی مضاعفی برای ما هستند. همانطور که آن‌ها بارها نشان دادند، تماشاگران یک انرژی، یک شوق و خواست و انگیزه مضاعفی به ما می‌دهند و باعث می‌شوند بازیکنان دلشان را در زمین بگذارند. با این حال یکی از مهم‌ترین مسائل، اراده و خواست بازیکنان در زمین است. البته به خاطر هواداران سه سال است که قهرمانیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: این نکته را یادآوری کنم که الدحیل یکی از بازی‌هایش را به تعویق انداخت تا برای تقابل با ما آماده باشند. آن‌ها هشت ملی‌پوش و چند بازیکن خارجی عالی دارند که نشان‌دهنده کیفیت آن‌هاست. مصدومیت بازیکنان پرسپولیس یک فاکتور برهم زننده است اما قطعا مصدومیت در بازی فردا معنی ندارد. کسی مریض و ناراحت نخواهد بود و تمام توانشان را در بازی به کار می‌گیرند.

برانکو درباره فشاری که ممکن است در صورت گل نزدن پرسپولیس تا دقایق پایانی به بازیکنان وارد شود، اظهار کرد: فلسفه بازی ما این نیست که اول گل نخوریم. فلسفه بازی ما این است که اول گل بزنیم و سپس گل دوم و سوم را به ثمر برسانیم. با این حال قطعا با تمام احترام به حریف به دنبال این هستیم که گل نخوریم.

با شما موافقم که بزرگترین مشکل ما صبور نبودنمان است. چون همه از ما انتظار دارند که در دقیقه سوم، دو بر صفر جلو باشیم، سه تا دیرک زده باشیم و موقعیت‌های زیادی داشته باشیم. طبیعی است که هرچه بازی جلوتر برود، عصبی‌تر شویم اما روی این مورد کار می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: هواداران ما از دقیقه اول تا ۹۰ تیم را تشویق می‌کنند. آن‌ها واقعا صبور هستند و حتی موقعی که نتیجه برعلیه ما باشد باز هم ما را تشویق می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند که ما همیشه برنده باشیم. بازیکنان هم به دنبال این هستند که هواداران را راضی نگه‌ دارند و به همین دلیل عجول هستند که هواداران را شاد کنند.

هواداران عالی هستند و هیچوقت هیچ چیز از ما نخواستند. ما نسبت به آن‌ها مسئولیت داریم و باید آن‌ها را شاد کنیم. می‌دانید بازیکنان ایرانی به طور کلی احساسی هستند و می‌خواهند احساسشان را مقابل هواداران نشان دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: