کد خبر: ۷۸۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۴۹۴
الوییو پائولوروسو، مربی بدنساز تیم ملی آرژانتین از اتفاقات پس از فینال کوپا آمریکا 2016 پرده برداشت.
مسی همانند پسربچه‌ای گریه می‌کرد که مادرش را گم کرده بود!

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، لیونل مسی از سال 2014 تا 2016 به همراه تیم ملی آرژانتین دوره سختی را پشت سر گذاشت. طی این‌ سال‌های آلبی سلسته به هر فینالی که رسید با ناکامی بزرگی مواجه بود و نتوانست به جام قهرمانی دست پیدا کند.

آرژانتین در سال 2014 فینال جام جهانی را به آلمان باخت و در 2015 و 2016 هم در فینال کوپه آمریکا به شیلی باخت. یکی از این دیدارها با ضربه ناامید کننده لیونل مسی در پنالتی همراه بود که شکست تلخی را رقم زد. او پس از این اتفاق اعلام کرد از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است.

اشک‌های مسی در سال 2016

الوییو پائولوروسو، مربی بدنساز تیم ملی آرژانتین در زمان هدایت تاتا مارتینو در اظهارات اخیرش توضیح داده که ستاره بارسلونا صحنه‌های تلخی را پس از شکست برابر شیلی تجربه کرده است.

رختکن پس از این دیدار مکان بسیار دردناکی بود، اما بدترین بخش آن پس از آن بود. ساعت 2 صبح، بیشتر یا کمتر، به اتاق کفش رفتم و لیونل مسی را دیدم که تنهایی شبیه پسربچه‌ای گریه می‌کرد که انگار مادرش را گم کرده است. او آنجا دروغ گفت، معلوم است. او را بغل کردم و همراهش گریه کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: