کد خبر: ۷۸۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۲۱
استقلال برای دومین بار در لیگ قهرمانان به مهمانی السد می رود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیمهای السد و استقلال تهران در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی به انجام می رسد که آبی پوشان برای دومین بار در لیگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه به میدان میروند. آنها سال 2011 نیز در مرحله گروهی به مهمان تیم قطری آمدند و با هدایت پرویز مظلومی به تساوی 2-2 دست پیدا کردند.

در آن مسابقه فرهاد مجیدی درخشش فوق العاده ای داشت. او در همان نیمه اول توانست با دو گل آبی پوشان را پیش بیندازد اما این پایان کار نبود و گل های دقایق 6 و 37 کاپیتان فرهاد پاسخ داده شد. در نیمه دوم سدی ها به خودشان آمدند و با گل های دو بازیکن ملی پوش خود یعنی حسن الهیدوس و خلفان ابراهیم کار را به تساوی کشاندند و از باخت خانگی فرار کردند. در بین این سه گلزن حالا تنها هیدوس باقی مانده است. البته مهدی رحمتی در آن مسابقه دروازه بان استقلال بود.

حالا ششمین تقابل دو تیم در حالی به انجام می رسد که استقلال به دنبال ثبت سومین برد خود هستند.

 

113576335-1024x1024

 

reuters_2011-05-03_2011-05-032011-05-03t183207z_01_qat05_rtridsp_3_soccer-asia-champions_reuters

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: