کد خبر: ۷۸۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۲۸۹
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باید واقع بین باشیم و قبول کنیم که بازی سختی مقابل السد در دوحه خواهیم داشت چرا که شرایط دو تیم قابل مقایسه نیست.
شرایط استقلال با السد قابل مقایسه نیست/ هیچکس نمی‌داند چه می‌شودبه گزارش خبرداغ، اصغر حاجیلو در خصوص وضعیت آبی پوشان برای دیدار برابر السد گفت: در بازی رفت در تهران شکست خوردیم و بدنبال جبران و صعود به دور بعد هستیم البته باید واقع بین باشیم و قبول کنیم که تفاوت های بسیاری با السد داریم.

 

وی تاکید کرد: داشته های آنها بیشتر از ماست. بازیکنان بزرگ، سخت افزاری، شرایط بهتر و امکانات بسیار بیشتر همه از آن السد است اما اگر به این طرف قضیه هم نگاه کنیم استقلال بازیکنانی دارد که در سخت ترین شرایط، بزرگترین کارها را انجام داده‌اند و توانسته‌اند نتایجی غیر قابل انتظار بدست بیاورند.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آبی پوشان این روزها اشتهای زیادی برای پیروزی برابر السد دارند و می خواهند با شکست این تیم در قطر هم شگفتی ساز شده و هم به دور بعد صعود کنند.

 

حاجیلو در ادامه تصریح کرد:  فوتبال همیشه غیر قابل پیش بینی است و هیچ کس نمی داند در پایان بازی چه اتفاقی خواهد افتاد. البته شرایط دو تیم از لحاظ امکانات بسیار متفاوت است اما فوتبالیست های ایرانی همیشه تعصب خاصی دارند و نمی خواهند مقابل تیم های عربی بازنده باشند. استقلال همیشه در دیدارهای خارج از خانه بازی بهتر و روانتری از خود ارائه داده و مطمئنم در قطر هم مقابل السد چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقاتی که بین او و شفر در بازی با السد رخ داد و گفته می شد که شخص دیگری قرار است به عنوان سرپرست تیم معرفی شود، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. من هیچ مشکلی با شفر ندارم. بعد از آن اتفاقی که در آن دیدار افتاد جلسه ای بین من، فتحی و شفر برگزار شد و همه مشکلات حل شد اما متاسفانه عده ای بدنبال حاشیه سازی برای استقلال بودند و این قضیه را خیلی بزرگ جلوه دادند.

 

وی تاکید کرد: من به عنوان سرپرست و نماینده مدیرعامل در کنار زمین و بر روی نیمکت می نشینم و کارهای زیادی را باید انجام دهم. در آن لحظه هم فشار بازی و تماشاگران تاثیر زیادی بر روند این دیدار گذاشته بود و شاید همین مسئله باعث شد تا این اتفاق رخ دهد.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: