کد خبر: ۷۸۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۳۴
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران بر لزوم پیشگیری و مبارزه با رشوه در شهرداری تأکید کرد.
مجید فراهانی: شهرداری تهران در مورد دریافت رشوه و پارتی‌بازی رتبه اول را دارد
به گزارش خبرداغ، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با تاکید بر اجرای بند "د" ماده ۲ آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه، گفت: فساد آزاردهنده‌ترین و مشمئزکننده‌ترین صفتی است که شهروندان را در مواجهه با شهرداری آزار می‌دهد.

وی با بیان اینکه فساد یک دیو هفت سر است که در سازمان عریض و طویل شهرداری رخنه کرده است، گفت: متاسفانه هنوز شهرداری در مورد زمینه دریافت رشوه و پارتی‌بازی رتبه اول را دارد.

فراهانی با اشاره به اینکه متأسفانه در این میان برخی از عناصر فساد هم می‌خواهند از این نمد برای خود کلاهی ببافند و به همین دلیل شاهد رخداد پدیده رشوه هستیم، گفت: برخی کارمندان با دریافت رشوه از مردم به نوعی سهم خود را دریافت کرده یا پارتی بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید با ایجاد شفافیت، شناسایی افراد فاسد و تشویق افرادی که این گونه تخلفات را معرفی می‌کنند، پادزهری ایجاد کنیم، گفت: امروز در شرایطی هستیم که مبارزه همه جانبه با فساد و رشوه می‌تواند اعتماد مردم را بازگرداند و به همین دلیل امیدوارم که همه شهروندانمان در راستای کاهش تخلفات و فساد در شهرداری به ما کمک کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: