کد خبر: ۷۸۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۸
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منتظر ۱۰۰ هزار هوادار در استادیوم برای بازی پرسپولیس با الدحیل هستیم.
ماهینی: منتظر ۱۰۰ هزار هوادار در بازی با الدحیل هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حسین ماهینی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی بزرگ و سختی را با تیم قدرتمند الدحیل داریم. بازی رفت بر خلاف اینکه می گفتند می توانستیم برنده شویم.

 

مدافع سرخپوشان تاکید کرد: شانس بردن تیم در بازی فردا پنجاه درصد است اما منتظریم ۱۰۰ هزار هوادار بیاید و ۴۰ میلیون طرفدار در خانه هایشان برای ما دعا کنند.

 

ماهینی درباره مصدومیت خود و چند بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: بحث غیرت نیست. اما همه می دانید چه مشکلاتی داریم. اکثر بازیکنان با مصدومیت هایشان بازی می کنند و امیدوارم بتوانیم با برد به مرحله بعد برسیم.

 

وی افزود: امیدوارم فردا هواداران مثل همیشه بیایند. انشاءالله مشکلی هم به وجود نیاید تا اگر صعود کردیم باز هم آنها بیایند و در آزادی ما را تشویق کنند.

 

مدافع پرسپولیس درباره تاکتیک های دفاعی پرسپولیس در بازی فردا اظهار داشت: بازی فردا با رقابت های داخلی فرق دارد. تیم ها در ایران معمولا می آیند تا ضدحمله گل بزنند اما الدحیل اینطور نیست. آنها می آیند که حمله کنند. ما به غیر از جلسات فنی که کادرفنی برگزار می کند بین خود بازیکنان هم نشست می گذاریم و تمام نقاط ضعف و قوت را بررسی می کنیم. با تمام توان به میدان می رویم تا این تیم را شکست بدهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: