کد خبر: ۷۸۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۳۱۷
الهام فخاری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر من به شهردار تهران در مورد کندی اصلاح و بهبود وضعیت در حوزه زنان است، گفت: شورای شهر تهران سهم ۳۰ درصدی را در لیست برای زنان قائل شد اما در یک سال گذشته شهرداری تهران برنامه و تحول جدی در زمینه بهبود وضعیت زنان که نیمی از جمعیت را به خود اختصاص می‌دهند، نداشتند.
فخاری: شورای شهر تهران سهم ۳۰ درصدی را در لیست برای زنان قائل شد اما شهرداری برنامه مشخصی برای بهبود کیفیت زندگی زنان ندارد

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از عدم ارائه طرح و برنامه مشخص برای بهبود کیفیت وضعیت زنان در شهر تهران گلایه کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، الهام فخاری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر من به شهردار تهران در مورد کندی اصلاح و بهبود وضعیت در حوزه زنان است، گفت: شورای شهر تهران سهم ۳۰ درصدی را در لیست برای زنان قائل شد اما در یک سال گذشته شهرداری تهران برنامه و تحول جدی در زمینه بهبود وضعیت زنان که نیمی از جمعیت را به خود اختصاص می‌دهند، نداشتند.

وی با بیان اینکه درون شهرداری هنوز ساز و کار عادلانه‌ای برای ارتقای پست و خدمت شغلی زنان انجام نگرفته است، گفت: در بیرون شهرداری نیز برنامه و اقدام جدی برای بهبود امنیت فضای شهری برای زنان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه جای افسوس است که در این مدت به جذب مشارکت‌ سمن‌های فعال در حوزه زنان در مدیریت شهری توجه نشده است، گفت: طرح و برنامه جدی و مشخصی برای بهبود کیفیت زندگی زنان در شهر تاکنون ارائه نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: