کد خبر: ۷۸۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با کمی واقع‌بینی می‌شود متوجه شد که استقلال از نظر فوتبالی شانسی مقابل السد ندارد مگر اینکه معجزه شود.
استقلال مقابل السد شانسی ندارد مگر اینکه معجزه شود/ شاگردان شفر هنوز هماهنگ نیستندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی موسوی در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال استقلال و بازی این تیم با السد در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: استقلال در بازی رفت مقابل این تیم نشان داد که هنوز شکل تیمی خود را پیدا نکرده و نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن دارد.

 

وی افزود: برخلاف استقلال، السد در بازی رفت تیم کامل و یکدستی نشان داد و آنها متوجه شده بودند که استقلال آن تیم قبلی نیست. به هر حال بازی برگشت هم مشکلات خاص خود را دارد و با کمی واقع‌بینی می‌شود متوجه شد که استقلال از نظر فوتبالی شانسی ندارد مگر اینکه معجزه شود.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: یک زمانی فوتبال ایران آنقدر قوی بود که تیم‌های حوزه خلیج‌فارس مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند، ولی الان تنها ۲۰ درصد فوتبال تعصب است و برنامه ریزی حرف اول را می‌زند. به نظرم نباید استقلال درگیر حواشی شود و باید با تمرکز مقابل السد قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: