کد خبر: ۷۸۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۰۱
پرسپولیس فردا در یک بازی حساس به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت و در صورت کسب نتیجه لازم می‌تواند برای دومین دوره متوالی حضور در بین 4 تیم برتر آسیا را تجربه کند.
امیدوارم ما و استقلال با هم صعـود کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس فردا در یک بازی حساس به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت و در صورت کسب نتیجه لازم می‌تواند برای دومین دوره متوالی حضور در بین 4 تیم برتر آسیا را تجربه کند. در آستانه این بازی حساس و سرنوشت‌ساز خراسان ورزشی گفت‌وگویی داشته با برانکو سرمربی موفق سرخ‌های پایتخت. در ادامه شما را به خواندن این مصاحبه دعوت می‌کنیم.


 در ابتدا از شرایط تیم برایمان بگویید.
تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. چند بازیکن مصدومیت جزئی دارند که امیدوارم برطرف شود تا با تمام توان بتوانیم مقابل تیم قدرتمند الدحیل قرار بگیریم.


 کدام بازیکنان مصدوم هستند؟
حسین ماهینی و بشار رسن. البته با تلاش کادر فنی بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها بازی را از دست بدهند.
 غیبت سیامک نعمتی‌ با توجه به نیمکت خالی پرسپولیس مشکل کوچکی نیست.
با این شرایط حتی مصدومیت یک بازیکن هم می‌تواند برای ما دردسر بزرگی باشد. سیامک یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست و مسلما من باید با تفکرات تاکتیکی جدید و بازیکنان با تلاش بیشتر جای خالی این بازیکن را پر کنیم.


 قبل از بازی رفت گفتید که الدحیل نقطه ضعفی ندارد اما در بازی اول پرسپولیس ثابت کرد که این تیم شکست‌ناپذیر نیست.
بله. اگر ما کمی در ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم. اما هنوز هم روی حرفم هستم و معتقدم الدحیل نقطه ضعفی ندارد. این تیم همین امسال برای تقویت تیم خود 6 میلیون یورو هزینه کرده و این در حالی است که ما هم بازیکنان مهم خود را از دست داده‌ایم و هم نتوانستیم نفرات جایگزین را به ترکیب خود اضافه کنیم. همین مقایسه ساده نشان می‌دهد که چقدر کار ما سخت است. در تیمی که 9 ملی‌پوش و 6 لژیونر گران‌قیمت دارد خیلی سخت می‌توان نقطه ضعف پیدا کرد. خیلی ساده می‌گویم که ما مقابل بهترین تیم آسیا بازی داریم.


 الدحیل همان تیم بازی رفت خواهد بود؟
فکر می‌کنم آن‌ها در بازی برگشت بهتر باشند به خصوص این‌که بوضیاف کاپیتانش هم برگشته. او حتی برای تیم ملی‌اش هم به میدان رفت و خیلی هم خوب بازی کرد.
 در این شرایط سخت مسلما ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی می‌تواند کمبودهای شما مقابل الدحیل را جبران کند.
بله. حساب ویژه‌ای روی حضور هواداران باز کرده‌ایم تا استادیوم را پر کنند. تماشاگر باعث می‌شود عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی برگشت در خانه امتیازی است که باید از آن نهایت بهره را ببریم. ورزشگاه پر از تماشاگر، قول پاداشی که مدیریت باشگاه به بازیکنان داده و انگیزه بالای بازیکنان برای جبران شکست همه و همه می‌توانند باعث شوند تا شاهد یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس باشیم.


 در کنار تمامی این مسائل رمز پیروزی تیمتان در بازی فردا چیست؟
من در تمرین به بازیکنانم یک چیز را 3 بار تکرار کردم و برای شما هم آن را 3 بار می‌گویم؛ ما باید عاقل باشیم، عاقل باشیم و عاقل باشیم! ارایه یک بازی عاقلانه و منطقی می‌تواند رمز موفقیت ما در بازی برگشت باشد.


 در پایان دوست داریم نظرتان را درباره بازی استقلال هم بدانیم؟
تا وقتی که بازی جریان دارد شانس برای جبران هم هست. صعود استقلال و پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا افتخار بسیار بزرگی است که نصیب فوتبال باشگاهی ایران می‌شود و امیدوارم با صعود همزمان استقلال و پرسپولیس شاهد اولین دربی آسیایی باشیم.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: