کد خبر: ۷۸۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۲۴۷
استقلال در شرایطی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف السد برود که فرشید باقری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و حالا شفر باید به دنبال جانشین برای او باشد.
چالش شفر برای انتخاب پست چشمیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، استقلال در شرایطی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف السد برود که فرشید باقری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و حالا شفر باید به دنبال جانشین برای او باشد. اگر شفر بخواهد کمربند میانی خود را برابر ژاوی و همبازیانش قدرتمند کند به احتمال فراوان روزبه چشمی در کنار علی کریمی در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رود تا استقلال با نفرات بیشتر در دفاع اجازه غافلگیری را از حریف بگیرد. با این شرایط اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال فراوان محمد دانشگر در کنار پژمان منتظری در پست دفاع وسط استقلال به میدان خواهد رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: