کد خبر: ۷۸۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: دولت بزودی شاخصه های عدالت جنسیتی را به دستگاه های اجرایی ابلاغ می کند.
حذف ورزش دانش آموزان دختر در مدارس ابتدایی/ ابتکار: با مشکلاتی مواجه خواهند شدمعاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: دولت بزودی شاخصه های عدالت جنسیتی را به دستگاه های اجرایی ابلاغ می کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، معصومه ابتکار عصر شنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: این شاخصه ها از سوی دستگاه های اجرایی تدوین و به تصویب دولت رسیده و اجرای آن تکلیف ماده 101 قانون برنامه ششم توسعه است.

وی با بیان اینکه زن و مرد از نفس واحده خلق شده اند، افزود: عدالت جنسیتی یکی از برنامه های دولت برای حمایت از بانوان و خانواده هاست.

بگفته ابتکار، در بخش حمایت از زنان و خانواده دولت دوازدهم، بر تحقق سیاست های کلان، قانون برنامه ششم توسعه و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری تاکید دارد.

وی اظهار داشت: برای تحقق عدالت جنسیتی،براساس برنامه ششم توسعه، ماده 101 بصورت ویژه به دستگاه های اجرایی تکلیف شده تا برنامه ها و آمارهای خود را در حوزه خدمات، به تفکیک جنس ارائه دهند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در یکی از آمارهای تفکیک به جنس مشخص شد، در برخی موارد ورزش دانش آموزان دختر در مدارس ابتدایی حذف شده است که این بحث در آینده باعث بروز مشکلات جسمانی و درمانی برای آنان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: