کد خبر: ۷۸۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۱
یک مقام قضایی خبر داد
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از انهدام دو باند بین المللی قاچاق موادمخدر و کشف بالغ بر یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه یک تبعه افغانی از سرباندهای اصلی قاچاق مواد مخدر بازداشت شده است.
انهدام ۲ باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در کرمان
به گزارش خبرداغ ،  دادخدا سالاری با تاکید بر اینکه ضربه به باندهای کلان و اصلی قاچاق مواد مخدر مورد تاکید دستگاه قضائی است، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و رصد های شبانه روزی موفق شدند دو باند فعال قاچاق مواد مخدر را که مرزهای شرقی کشور وارد کشور نموده بودند، در حین عبور این محموله ها از پهنای استان کرمان این باند ها را مورد ضربه قرار و مانع عبور مواد مخدر و توزیع آن در کشور شوند.

این مقام قضائی اعلام کرد: طی دو عملیات مجزا طی چند روز گذشته در مجموع بیش از یک تن تریاک، ۱۲۸ کیلوگرم هروئین، ۲۹۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش به همراه مقادیری سلاح و مهمات و چند دستگاه خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، افزود: طی رصد اطلاعاتی مشخص شد، قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان به سایر استان های عمقی کشور از جلمه اصفهان و تهران و خارج از کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان عملیات انتقال مواد مخدر آنان ناکام ماند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: