کد خبر: ۷۸۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۳
غلامرضا فرجی سخنگو شورای صنفی نمایش با اشاره به برنامه تعطیلی سینماها در این ایام گفت: به همین مناسبت سینماهای سراسر کشور از روز سه شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۷ تا شنبه ۳۱ شهریور ماه که شهادت امام زین العابدین (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس است، تعطیل و یکشنبه اول مهر ماه سینماهای سراسر کشور دایر است.
سینماهای سراسر کشور ۵ روز تعطیل می‌شود

به گزارش خبرداغ ، سخنگوی شورای صنفی نمایش از تعطیلی سینماهای سراسر کشور به مدت ۵ روز در ایام شهادت امام حسین (ع) خبر داد.

غلامرضا فرجی سخنگو شورای صنفی نمایش با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: به نمایندگی از شورای صنفی نمایش ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به حضرت ولی عصر (عج) و شیعیان آن حضرت و اهالی سینمایی کشور تسلیت می گویم.

وی با اشاره به برنامه تعطیلی سینماها در این ایام تاکید کرد: به همین مناسبت سینماهای سراسر کشور از روز سه شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۷ تا شنبه ۳۱ شهریور ماه که شهادت امام زین العابدین (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس است، تعطیل و یکشنبه اول مهر ماه سینماهای سراسر کشور دایر است.


مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: