کد خبر: ۷۸۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۶
روی کین اعلام کرد در یکی از جملات تمرینی به خاطر تکرار مداوم تمرین، با کی روش درگیر شده است. رسانه های انگلیسی نوشتند او به کی روش یک توهین خانوادگی کرده بود. حالا بعد از نزدیک به 18 سال مشخص شد روی کین به همسر کارلوس کی روش توهین کرد و همین مسئله باعث شد سرانجام کارلوس و فرگوسن تصمیم به اخراج این بازیکن بگیرند.
توهین ناموسى روى کین به کی‌روش!

کاپیتان سابق منچستر سرانجام دست به افشاگری زد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روی کین اعلام کرد در یکی از جملات تمرینی به خاطر تکرار مداوم تمرین، با کی روش درگیر شده است. رسانه های انگلیسی نوشتند او به کی روش یک توهین خانوادگی کرده بود. حالا بعد از نزدیک به 18 سال مشخص شد روی کین به همسر کارلوس کی روش توهین کرد و همین مسئله باعث شد سرانجام کارلوس و فرگوسن تصمیم به اخراج این بازیکن بگیرند. البته کی روش یک بار در این باره صحبت کرد و گفت هیچ مشکلی با روی کین نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: