کد خبر: ۷۸۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۰
رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر درباره قیمت سکه و طلا در اولین روز هفته گفت: سکه تمام طرح‌ جدید چهار میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت داشتند. سکه‌ یک گرمی نیز ۶۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
آخرین قیمت‌های طلا و سکه/ آرامش نسبی در بازار

به گزارش خبرداغ ، سکه تمام طرح جدید در بازار امروز چهار میلیون و ۴۳۰ هزار تومان قیمت داشت و بازار طلا و سکه با کاهش جزئی قیمت همراه بود.

ابراهیم محمدولی - رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر - در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قیمت سکه و طلا در اولین روز هفته بیان کرد: سکه تمام طرح‌ جدید چهار میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت داشتند. سکه‌ یک گرمی نیز ۶۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۱۹۴ دلار داد و ستد شد. همچنین یک مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۶۲۵ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار ۳۷۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

محمدولی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر قدرت خرید مردم کمتر شده و درصدی هم به خرید طلاهای خام و آب‌شده رو آورده‌اند، افزود: شرایط دادوستد مناسب نیست، به واسطه اینکه در دهه اول محرم هستیم و مردم بیشتر مشغول عزاداری هستند و توجهی به بازار طلا و سکه ندارند. به نظر می‌رسد این آرامش نسبی در این چند روز برقرار باشد و التهاب و نوسان نداشته باشیم. مگر اینکه التهابی در بازار ارز ایجاد شود یا عرضه و تقاضا تراز نباشد که این موضوع در بازار طلا و سکه هم تاثیر می‌گذارد.

وی درباره قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته در مقایسه با هفته‌ی گذشته نیز بیان کرد: هفته‌ گذشته بازار نوسانات زیادی داشت و در دو روز اول هفته کاهش قیمت داشتیم اما در روزهای پایانی قیمت افزایش یافت. البته امروز در مقایسه با روزهای پایانی هفته‌ گذشته شاهد کاهش جزئی قیمت بودیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: