کد خبر: ۷۸۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۴
دادگاه کیفری قاهره حکم بازداشت علاء و جمال مبارک، دو پسر حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر به همراه حسن هیکل، پسر محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار نامدار مصری و دو تن دیگر را به اتهام دستکاری در شاخص‌های بورس صادر کرد.
صدور دستور بازداشت دو پسر حسنی مبارک

دادگاه کیفری قاهره دستور بازداشت دو پسر رئیس جمهوری مخلوع مصر را صادر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دادگاه کیفری قاهره حکم بازداشت علاء و جمال مبارک، دو پسر حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر به همراه حسن هیکل، پسر محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار نامدار مصری و دو تن دیگر را به اتهام دستکاری در شاخص‌های بورس صادر کرد.

در همین راستا، احمد ابوالفتوح، قاضی این پرونده گزارش کارشناسان را برای تکمیل آن به مراجع مربوطه ارسال کرد و جلسه محاکمه نیز تا ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) به تعویق افتاد.

دادستانی کل مصر جمال مبارک را به توافق و مشارکت با مقامات دولتی در سودجویی غیر قانونی به نفع خود و شرکت‌هایش به مبلغ ۴۹۳ میلیون پوند مصر متهم کرده است.

در همین راستا دادستانی کل مصر اعلام کرد که متهمان توافق کردند که بانک ملی را به خاطر منافع شخصی خودشان و کسانی که با آنها در ارتباط بودند و با آنها منافع مشترکی داشتند، بفروشند و سهام این بانک را از طریق یک شرکت در قبرس به دست بیاورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: