کد خبر: ۷۸۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از پلمپ ۳ انبار کالا به اتهام قاچاق و احتکار خبر داد.
پلمپ ۳ انبار به اتهام قاچاق و احتکار در قم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در بازدید از پارکینگ یک منزل مسکونی ۳۵ هزار کیلوگرم برنج ایرانی به اتهام اختفاء، امتناع از عرضه و اعلام نکردن موجودی کالا، کشف، محل نگهداری این کالا پلمپ و پرونده تخلف تشکیل شد.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به شعبه و احراز تخلف، متهم به توزیع کالا در شبکه به نرخ رسمی و پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

ریاضی تصریح کرد: یک انبار لوازم خانگی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال به اتهام احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه و عدم اعلام موجودی کالا، پلمپ شد.

ریاضی اظهار داشت: در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی همچنین یک انبار لاستیک ایرانی و خارجی که در آن تعداد ۳۰۰ حلقه لاستیک ایرانی و خارجی نگهداری می شد، به اتهام اختفاء، امتناع از عرضه و اعلام نکردن موجودی کالا، پلمپ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: پرونده این تخلفات در حال رسیدگی است و حکم نهایی آن اعلام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: