کد خبر: ۷۸۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید: ۲۶۲
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: تعداد اندکی معاند ضد ایرانی قصد تعرض به سفارت ایران در پاریس داشتند که موفق نشدند.
تأکید ایران بر مسئولیت دولت فرانسه در تأمین امنیت اماکن دیپلماتیک ایران در این کشور

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص تعرض به سفارت ایران در پاریس ضمن تایید این خبر گفت: بعد از ظهر دیروز تعداد اندکی از افراد معاند ضدایرانی قصد تعرض و آسیب رساندن به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس را داشتند که البته موفق به این کار نشدند و نتوانستند به داخل ساختمان سفارت وارد شوند و با پرتاب اشیایی به سمت ساختمان سفارت، خساراتی به آن وارد کردند.

وی افزود: متاسفانه به رغم انتظار طبیعی که از پلیس فرانسه وجود داشت، آنان هنگام حضور این مهاجمان که از وابستگان یک گروهک تروریستی بودند، به‌‌‌موقع در محل حاضر نبودند که موضوع تهاجم این گروه و عدم حضور به هنگام پلیس، تحت بررسی و پیگیری است. خاطرنشان می‌‌‌کنم پس از پیگیری‌های متعدد و حضور نیروهای ذی‌ربط تعدادی از مهاجمان توسط پلیس دستگیر شدند که خواستار محاکمه و مجازات آنها و اعلام نتیجه از سوی مقامات ذی‌صلاح هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال بار دیگر به وزارت امور خارجه فرانسه یادآوری کرد که تامین امنیت اماکن دیپلماتیک برعهده کشور میزبان است و لازم است نسبت به حفاظت و صیانت از کلیه اماکن دیپلماتیک ایران در فرانسه، تمهیدات و اقدامات جدی و لازم به عمل آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: