کد خبر: ۷۸۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۳۱۵
مشاور فنی سرپرست باشگاه استقلال گفت: هدف همه بازیکنان استقلال این است که السد قطر را در زمین خودشان شکست دهند.
هدف بازیکنان استقلال، شکست السد در قطر است/ امیدوارم نتیجه بازی رفت را جبران کنیمبه گزارش خبرداغ، نصرالله عبداللهی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای دیدار برگشت مقابل السد قطر اظهارداشت: خدا را شکر تمرینات خوبی برگزار شده و تیم آماده بازی است. با حضور ملی‌پوشان تیم تکمیل شده و امیدوارم نتیجه خوبی در زمین حریف بگیریم و بازی رفت را جبران کنیم.

 

وی در مورد شانس صعود تیم استقلال تصریح کرد: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما مهم‌تر از همه، خواسته بازیکنان است. در تمرینات شاهد بودیم که هدف همه بازیکنان جبران بازی رفت است و اینکه السد را در زمین خودشان شکست بدهند.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در بازی رفت، شاهد بودیم که السد چه تیمی داشت و از چه بازیکنانی بهره می‌برد. بازیکنانی که تجربه زیادی در فوتبال دارند، اما انگیزه بازیکنان استقلال هم زیاد است و همه به فکر پیروزی در بازی برگشت هستند.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: