کد خبر: ۷۸۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۳۴۱
احتمال این که پیکر مرحوم مجید غلام نژاد بازیکن سابق استقلال از مقابل ساختمان این باشگاه مشایعت شود وجود دارد.
تشییع پیکر مرحوم غلام نژاد از مقابل باشگاه استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مجید غلام نژاد بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه 23 شهریور بر اثر سانحه‌ای دلخراش و در سن ۳۵ سالگی در شهر بندرعباس دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. پیکر نامبرده امروز به تهران منتقل می شود تا برای خاکسپاری از تهران به رشت انتقال یابد.

 

احتمال این که بنا به درخواست مدیران استقلال مراسم تشییع پیکر مرحوم غلام نژاد در تهران از مقابل ساختمان این باشگاه انجام گیرد وجود دارد. استقلالی‌ها می‌خواهند به این ترتیب تا حدودی دین خود را به بازیکن سابقشان ادا کنند.

 

مجید غلام نژاد در سال ۹۲ به تیم استقلال پیوست اما بعد از نیم فصل حضور در این تیم با مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد که همین مصدومیت منجر به جدایی وی از جمع آبی پوشان شد. 

غلام نژاد سابقه حضور در تیم های سایپا و پاس را هم در کارنامه‌اش دارد و در مقطعی نیز پیراهن تیم ملی را بر تن داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: